Indiana Jones and the Great Circle برای پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3.5 و Full Ray Tracing (Path Tracing) در رایانه شخصی
NVIDIA اعلامیه بزرگ دیگری برای Gamescom 2024 داشت، اگرچه به دلیل تحریمهای بعدی در مقایسه با سایرین کمی مبهم است: Indiana Jones and the Great Circle به Cyberpunk 2077، Alan Wake 2 و Black Myth: Wukong خواهند پیوست. کلوپ بسیار محدود بازی های رایانه شخصی که از NVIDIA DLSS 3.5 و ردیابی پرتو کامل پشتیبانی می کند.
که به عنوان ردیابی مسیر نیز شناخته میشود، فقط برای رندر آفلاین قابل اجرا بود و بنابراین تا چندی پیش محدود به استفاده در فیلمها و سریالهای تلویزیونی بود. تنها ورود ارتقاءدهندهها و بهویژه تکنیکهای تولید فریم بود که امکان استفاده بلادرنگ آن را برای بازیها فراهم کرد، که با بازی جهان باز CD Projekt RED شروع شد، زمانی که آپدیت 1.6.2 در آوریل 2023 منتشر شد. Black Myth: Wukong امروز راه اندازی شد.
همه این بازیها با موتورهای مختلف (REDengine 4، Northlight Engine و Unreal Engine 5) ساخته شدهاند و همین امر در مورد Indiana Jones and the Great Circle که توسط id Tech پشتیبانی میشود نیز صادق است. ما نمی دانیم از کدام نسخه موتور استفاده می شود، اما به احتمال زیاد بر اساس id Tech 7 است که DOOM Eternal را تامین می کند.
آن بازی بسیار خوب اجرا شد، اما باز هم، فقط بازتابهای ردیابی پرتو (بهروزرسانی پس از راهاندازی اضافه شده) را داشت. MachineGames با اضافه کردن انعکاسهای ray traced به Wolfenstein: Youngblood با بهروزرسانی پس از راهاندازی، تجربه کمی دارد، اما هزینه عملکرد در این مورد بسیار بالاتر خواهد بود.
مشخصات رسمی سیستم رایانه شخصی Indiana Jones و Great Circle هنوز منتشر نشده است، اما زمانی که توسعه دهندگان آنها را به اشتراک بگذارند به شما اطلاع خواهیم داد. در اخبار مرتبط، میتوانید پیشنمایش ما را از ارائه قبل از Gamescom و پرسش و پاسخ توسعهدهنده عمیق با MachineGames در این مقاله بخوانید. این بازی برای PC و Xbox Series S|X عرضه خواهد شد.